miercuri, 17 februarie 2010

Medicul raspunde

Sursa medicina.ro/intrebari.html



CIUDAT !
Buna seara , intrebarea mea este. Ce sa fac cand am dureri groaznice de cap , nu am pofta de mancar, am inceput sa slabesc vizibil intr o saptamana , si am ameteli , am 22 de ani si duc o viata normala ..va rog daca ma pute -ti ajuta cu un raspuns? ... va multumesc anticipat Roxana

Medicul raspunde : Esti indragostita ;)


HARCAIALA
Mama a fost racita si a luat medicamente ia trecut dar a ramas cu o hircaiala e asa cum face o gisca si nu ii mai trece oare ce sa faca multumesc

Medicul raspunde : E bine atunci se intelege cu ele cand le cheama la masa ;)


CHIAR FUNCTIONEAZA ?
Buna ziua numele meu este george si vreau sa va intreb daca pilulele pt marirea penisului chiar functioneaza? si care sunt cele mai bune?

Medicul raspunde : Nu stiu sa va dau detalii , eu le caut pe cele pentru micsorare



EJACULARE RAPIDA
Cum se poate vindeca definitiv ejacularea rapida?

Medicul raspunde : Schimbare de sex



O FATA CIUDATA
Buna ziua Ma numesc Adrian si am o mica problema. Am intalnit o fata si dupa cateva luni am ajuns si prieteni intimi. Problema mea este ..ca EA NU se gadila. Cand vina vorba de preludiu doar se cutremura cand o sarut dupa ceafa. In rest...nu stiu ce sa ii mai fac. Excitarea directa a clitorisului e ultimul lucru care functioneaza, dar acest lucru ne duce direct la penetrare si...gata. E ca si cand am face gimnastica (sport) si nu mai este loc pentru dragoste. Am luat o pana si am plimbat-o pe tot corpul.NICI O REACTIE. Unul din sani ii da o usoara senzatie. Nu stiu daca placuta sau de disconfort. Poate nu stiu eu ce trebuie sa fac.... Multumesc

Medicul raspunde : Trimite-o la mine , acest lucru se poate rezolva doar la fata locului


URGENT, URGENT, URGENT !!!
Doresc sa imi raspundeti si mie urgent la 2 intrebari: 1) Se transmite HIV prin sex oral? (contactul fara prezervativ a durat cam 20 secunde, nu am ejaculat in gura, foarte putin sa imi fi dat sperma, dar nu am ejaculat deloc) singurul contact cu acea fata a fost de SEX ORAL 2) Se vindeca SIFILIS complet (CRED ca persoana care mi-a facut sex oral sa fi avut sifilis, ca a 2 zi dupa aceasta nasoala intamplare, mi-au aparut niste punctulete rosii pe penis, adik doar pe capul....penisului)sa presupunem ca persoana este infectata de 20 de zile, in caz ca doamne fereste sa ma infectat, mai pot sa ma vindec complet sa pot avea copii sanatosi... o viata sexuala linistita, sau eu sa nu am alt fel de probleme medicale???
Va rog sa imi ziceti intre timp si cum s-ar manifesta sifilisul la barbati in primele 2-10 zile de la contaminare sa zic asa!!!

Medicul raspunde: Nevasta-ta stie ??


TIUIT
Cum pot sa tratez si sa scap de tiuitul in urechi

Medicul raspunde : Mai incetezi cu cluburile


URMARI NEASTEPTATE
Ma numesc Aurel M. am 19 ani si am o problema..Ma masturbez cam odata la 2 zile si de ceva timp nu m-i se mai scoala deloc nici dak sunt excitat,este o problema grava?Sunt disperat,ce sa fac?Va rog sa nu-mi ocoliti e-mail-ul.Va multumesc!

Medicul raspunde : Aurel , singurul lucru care ti-l putem recomanda sunt niste site-uri xxx si in cel mai rau caz o prietena :D


PROBLEMA
Buna am 22 de ani inaltimea 1.60 �si 57 de kg � Penisul meu in erectie este de 14 cm .. si circumferinta este de 11 cm .. credeti ca este normal la varsta mea? va rog sa imi spuneti Multumesc, .. si ma gandeam daca as lua pastile vimax pentru cresterea penisului .. as mai vrea 2 cm in lungime .. sunt bune vimax ? afecteaza .. pe viitor .. dumneavostra ce imi recomandati .. sunt altfel de pastile sau de tratamente Multumesc !


Medicul raspunde : La varsta ta , in loc sa te ocupi de lucruri serioase iti masori madularul ?

CALCIIE DUREROASE
Buna ziua, am o problema de sanatate; atunci cand stau mai mult in picioare dupa 4 - 5 ore ma dor calcaele foarte rau.As dori un raspuns urgent.

Medicul raspunde: Mai stati jos din cand in cand


DURERE JOS. URGENT!
Buna ziua, ma numesc Andreea si acum 2 zile, am avut relatii sexuale, si de atunci mi s-a umflat si mi s-a invinetit jos, o adancitura din aceea de langa uretra. Ce pot sa fac pentru ca ma cam doare si abia pot sa stau in fund.

Medicul raspunde : Renuntati la sexul ANAL :D


HELP !!!!
Buna ziua, Acum cateva zile am fost ca sa ma epilez cu ceara in zona inghinala (ceara refolosita) iar cand am ajuns acasa aveam pielea rosie si la un moment dat au inceput niste mancarimi de imi vena sa ma urc pe pereti. Niciodata nu am mai trecut prin asa ceva.
Am fost la farmacie, am cumparat creme pt iritatie (calendula, nidoflor, clotrimazol) s-a calmat pt o saptamana dupa care am mers iarasi la epilat numai ca nu la acelasi salon deorece mi-a fost frica. Am mers undeva unde ceara nu se refolosea. Acolo ceara era mult mai fierbinte ca abia mai suportam si cand am ajuns acasa iar a inceput sa ma manance foarte rau.
As vrea sa stiu motivul pentru care simnt aceasta mancarime si daca ma puteti ajuta cu un sfat. Va multumesc.

Medicul raspunde : Singurul lucru pe care il puteti face este sa nu va epilati in fund , e rau sa suportati acolo mancarimi

TRATAMENT ALCOOLISM
Buna ziua! Ma numesc Eliza si as vrea sa aflu dca exista vreun tratment naturist (sau nenaturist)pentru alcoolism, pentru tatal meu, in varsta de 50 de ani.Va multumesc anticipat!

Medicul raspunde : Da , ar fii o solutie naturista si ieftina , nu ii mai luati bautura :)


PROBLEME DE GREUTATE
Buna ziua!
Ma numesc Laura si am 30 de ani am foarte mari probleme de greutate Am 90 de kg si 1.65 m am facut foarte multe regimuri cat le-am tinut am slabit 3_4 kg dar puneam dublu anapoi si nu sant o mancacioasa mai degraba urasc mancarea. Acum merg la fitnes de trei ori pe saptamana si parca m-am mai ingrasat stau vreo ora jumate si fac exercitii incontinuu cu o antrenoare ma simt foarte deprimata am anceput sa urasc oglinda nu stiu cu ce sa ma mai imbrac. Dati-mi si mie un sfat, va rog, ca incep sa o iau razna. |Multumesc.

Medicul raspunde : Ai putea sa te f*ti mai des si sa iti bagi picioarele in ea de sala , sa lasi MAC-ul si KFC-ul si sa mai tai si din cele 3 - 4 shaworma pe zi .

Probleme genitale
Buna ziua! Ma numesc Ion. Am o intrebare la care va rog sa raspundeti: testicolele pot durea si din cauza cantatului sau ca sezi mult culcat in pat, sau nu? Si de cate ori e normal sa "iesi " cu udul intr-o zi? Va multumesc.

Medicul raspunde : Normal ca te dor daca dormi pe burta / pe ele :)


HALENA
Cred ca am probleme cu stomacul.ce sa fac sa scap de mirosul gurii


Medicul raspunde : Spala-te pe dinti :)

Continuam si zilele ce urmeaza ;)

6 comentarii:

  1. Tu faci misto de toti oamenii astia suferinzi?:)
    SUPER MEDIC! SUPER SFATURI!

    RăspundețiȘtergere
  2. CEL MAI PROST MEDIC POSIBIL....GASESTE-TI IN PLM O MESERIE NU O AMI FRECA PE SITURI TARAN IEFTIN

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!!!am o intrebare...ieri am avut o relatie intima si am observat la un moment dat ca pe penisul meu este o umflatura care se umfla incet...spre seara a inceput sa se invineteasca si azi de dimineata era dezumflat si invinetit urat de tot...ce se intampla?va rog sa imi ziceti ce sa fac in cazul acesta?...va multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o intrebare de la ce virsta se pot lua pastilele vimax? si daca sunt chiar intradevar de bune cum se spone
    http://www.vimax.ro/faq.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Rapuns pentru Anonim-ul care a intrebat de la ce varsta poate administra pilulele vimax. Nu vreau sa-i fac reclama dar aici gasesti informatiile complete si necesare, daca te-ai decis sa incerci un tratamnet. http://vimax.ro

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca nu gasiti raspunsuri la toate intrebarile voastre, vizitati site-ul oficial al doctorului http://vimaxoficial.ro

    RăspundețiȘtergere

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P