miercuri, 23 septembrie 2009

Aroganti

- Buna, sunt Bogdan, am numarul tau de la…?

- Care Bogdan? Ne cunoastem?

- Ne-am cunoscut la o terasa, eram cu Radu. Eu eram ala cu M3-ul cabrio rosu…

- A, se poate… Spune-mi, cu ce te pot ajuta?

- Vroiam sa te invit la o cafea, un ceai, un caffe-latte…

- Mai, uite, eu as iesi dar, stii, eu am iubit si…

- Ahhhhh! Baga-mi-as! Ceapa masii! Baaaaa, incredibil! Ptiuuu!

- Ce-ai Bogdan, ce s-a intamplat?!

- Ahhh… m-am impiedicat prin casa de un teanc de bani lasat neglijent si m-am ranit, ca era gros

- …?! Ce?!

- Da… ahhh, ce doare! Deci… iesim?

- Aaaa… tu… glumesti, nu? Adica…

- A, nu, pe bune, chiar m-am impiedicat! Si, vai, ce doare! Cand iesim?

- Ahhhh! Auuu! Aoleu! Ajutor!

- Ce?! Ce s-a intamplat?! Te ajut cu ceva???

- Ahhh… mi-au alunecat din portofel cele 2 carduri American Express Black, si m-am aplecat dupa ele dar mi-au cazut din buzunarele halatului meu Versace cele doua “aifoane es” si calcand pe ele am alunecat si m-am lungit pe granitul meu scandinav si mi-am sucit glezna.

- A, da?!

- Daaa… Nu vrei sa vii sa-mi faci o atela cu teancul ala gros de bani al tau?

- He he he… Glumesti, nu?

- A, nu, vorbesc serios. Sunt o fomista moarta de foame si daca imi spui ca la tine in casa stau teancuri de bani de care te impiedici si ca mai ai si un M3 cabrio, si rosu, eu nu-mi doresc altceva decat sa ma reped la tine acasa si sa ma las abuzata sexual de tine! Iti doresc multa masturbare! Hai pa!

Probabil te intrebi de ce am postat asta… si-ti spun cu drag:

1) ca sa apreciezi mai bine barbatul de langa tine. Sa vezi ca te priveste cu ochii sufletului, ca te vede ca pe (cel putin) egala lui, ca te respecta si te pretuieste;

2) ca sa vezi mai bine femeia de langa tine; ca s-o compari, ca stiu ca altfel e greu sa pretuiesti, si sa-ti dai seama ca strambi din nas la cateva chestii minore si refuzi sa vezi chestiile misto (si majore) din ea.


de pe crabral.ro

Chiar zilele astea o sa vorbim despre el / ea ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P