luni, 14 septembrie 2009

Radio Zu e Jmecherie ;)

Realizarea celor de la brasov ... Edy & Co

Bravo edy , felicitari si respect ;) . Postul de azi este dedicat in totalitate voua ;) sa stii ca sunt mandru ca ma cunosti :)





Zetu is Back - - - > www.radioprob.ro ;)

Un comentariu:

  1. bravo lor...:X si eu am urmarit site`ul si am stat cu radio zu deschis luni toata ziua sa aflu daca au castigat....ma bucur ptr ei ...au meritat....edi a mai demonstrat odata ca e facut cu porta-vocea in mana :P iar ptr retsul bv voua...sunteti tari ...ca sa numai zic ca ma oftic ca nu i`am prins si eu ...ca abia maine dimineata ajung in bv ...nu puteau astia de radio zu sa tina mai mult concursul...aaa apropo ....filmuletul a fost dat si aseara la rai da buni pe antena 2:P

    RăspundețiȘtergere

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P