luni, 21 septembrie 2009

Post By Mail

In sfarsit am reusit sa dau de net , si sa trimit un mail pentru un post ;). Bine ca cineva s-a gandit si la chestia asta ;) post by mail , un fel de fly by wire ;)

Nasol rau cu tehnologia asta. Cum ne mai descurcam , traim bine ?

Am citit Pamela Ball - Profetiile lui Nostradamus , interesanta carte pentru cei pasionati de sf , o recomand cu incredere ;)


Am incercat sa fac un filmulet din mp4 in avi sa il editez dar nu am reusit , asa ca , care stie un programel bun de convertit si de editat ( adica de taiat ceva dintr-un film ) sa mi-l zica si mie va rog :)

Pana atunci hai sa radem putin ;)

Incepem cu presa care preseaza cacat , aveti un articol pe care sa il cititi si sa va dati cu parerea ca oricum eu nu am ce comenta , sunt satul de bolizi , curse pe mii de euro si alte vrajeli de cand cu 2F2F Articolul -> http://www.uups.ro/14590/curse-ilegale-cu-girul-politiei.html/comment-page-1#comment-6287

Un video foarte misto , cu o selectie a celor mai interesante video-uri de pe net .


Am mai aflat astazi de asemenea o barfa , din care am realizat ca exista si tarfe masculine , si de asemenea si barbati fara pic de mandrie , dar despre asta vorbim altadata. Sa faceti ciorba ;)

Si o poza foarte tare ;)

+ Bonus 2 melodii | Sticky & Hot http://www.radioprob.ro/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=2&id=175
si
http://www.radioprob.ro/index.php?option=com_weblinks&task=view&catid=2&id=173

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P