joi, 24 septembrie 2009

Mare prost ...

Cateodata stau si ma intreb de ce mi se intampla unele lucruri. CIneva spunea ca toate se intampla cu un scop , si cica ce nu te ucide te face mai puternic. Oare ?
Cat poate duce un om , un suflet . E bine se pare ca mult. Ati avut vreodata impresia ca sunteti sado-masochisti , nu in sensul ala , ci intr-un sens figurat, ca va place sa simtit durerea , sa simtiti unele lucruri pe care nu le-ati ami simtit vreodata. Aici ma refer la sentimente , sentimente care uneori te pun pe ganduri ; dragoste , dor , neliniste , nesiguranta . Ce cautam cu totii , ce caut , caut normalitate , cautam normalitate , dar care este aceasta. Poate eu sunt cel anormal si toti ceilalti sun normali. Poate toti ceilalti sunt anormali si doar eu sunt anormal. Va vine cateodata sa va dati cu capul de pereti ? E un sentiment ciudat :) sa nu il experimentati. Mi-as taia venele dar vreau sa le las lungi sa creasca , plus ca raman urme. Auzi , ce nebun sa isi taie venele, da ce ai ma esti emo?
Ati avut vreodata intrebari de unde aveti puterea sa continuati , poate uneori singuri impotriva curentului ? Stau si ma intreb si eu cateodata. Uneori am senzatia ca ma satur ca nu mai pot , dar unde intra o lingura , mai intra si a doua si a treia si tot asa . E total aiurea , sunt confuz , in vine sa ma pleznesc.

Am o stare de tot cacatul , sper sa imi treaca , este trecatoare . . .

Intrebare : Cum faci un homosexual confuz ?
Rapuns : 7

:)

La mai mare ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P