miercuri, 9 septembrie 2009

In principiu imi propun sa vin cu un post pe zi ceva funny , o povestioara o poza , o prostie ;)

In editia de azi ;)



un filmulet care m-a impresionat foarte mult

Si unul caterinca ;) prietenii stiu de ce .

Good night little plant , you drink all this little water , so you can grow up and be a nice strong cron plate yes yes .. and you will smoke by all the rappers and make do them a lot of dumb shit .. yes you will



Filme :

Am vazut SexPot , un film cu adolescenti , o comedie reusita zic eu pe care o recomand cu incredere si de asemenea Final Destination , cam tras de par dar merita urmarit .

Si picture of the day:

... City Mall Constanta

Multumiri lui Liviu ;)

Un comentariu:

  1. Ai ma cata ce ai cu bietii baietii,,,fac si ei un ban ...prosti sunt aia de la city ca au asemenea idei ,,si sunt zgarciti si nu fac niste costume sa nu li se vada fata

    RăspundețiȘtergere

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P