miercuri, 9 septembrie 2009

Cuvant inainte

Salutare inainte de toate , un alt blog intre miile care sunt deja on-line. Nimic interesant , nu doresc sa schimb nimic , nu doresc sa castig nimic , doar imi dau cu parerea , in lipsa de altceva ;)

Ce imi propun ?

Pai sa-mi dau cu parerea despre , un film bun , despre o emisiune buna , despre un loc in care se poate manca bine , despre femei , despre fotbal , politica , binenteles ca la astea ne pricepem cel mai bine . Binenteles ca nu , fiecare cu parerea lui , fiecare cu aia a masii ;)

Sa ii dam drumul ;)

A , normal .. am uitat sa ma prezint Catalin , dar ne cunoastem pe drum .

Ce aiurea e sa scrii , oricat de mult ti-ar place ( da da alina stiu placea ) :) sa scrii singur :)


Sper sa ma obisjnuiesc cu ideea ;)


ps . imi va lua ceva timp pana ma voi obisnui cu toate functiile acesti barlog ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Imi rezerv dreptul de a nu aproba / a sterge unele comentarii , adica alea care nu imi convin mie >:P